Nyt olen ollut kaikkien muksujen kanssa päivät kotosalla, kun mies on ollut töissä...

Ei siinä mitään mutta ei mainaa pysyä nuorimman menossa mukana sitten ollenkaan, kun jalkani on ollut jo useamman päivän kipeenä ja uusimpana juttuna turvotus nilkassa ja säteilevää kipua ja aristusta...

Joten ei ole liikkumisesta tullut sitten mitään tällä viikolla... yrittänyt olen mutta seuraava päivä oli sitten sen verran kipeämpi, ettei viitsi rasittaa, ellei ihan pakko ole ja jos tarpeeksi urheilee kipeän nilkan kanssa, niin pian et tee sitten mitään jossa jalkaa tarvitaan.

Miehellä alkaa kesäloma kanssa tämän päivän jälkeen ja sitten hän on kotona myös lasten kanssa.

Itse menen huomenna taas täydentämään kirppispöytiämme...

Nyt on tienattu n.110€ kirppiksellä ja lapin reissuunhan minä ne sitten käytän, kun sen aikakin on melko pian, vielä on 3 viikkoo odotusta jäljellä ja sitten kutsuu koko perhettä lappi.

Tosin anoppikin lähtee reissuun... menee vaan miehen ja vanhimman pojan kanssa vaeltamaan ja minä majoitun mukavasti täyshoidolle muksujen kanssa äitini ja siskojeni luokse :D

Tuskin mä nyt siellä silti pääsen lepäilemään sen enempää kuin kotona... pitäähän noiden muksujen perään katsoa sielläkin ettei ihan hurjiksi heittäydy.