Eli minulla oli eilen hammaslääkäri aika jonka olin tilannut reilu vuoosi sitten ja viime viikon perjantaina mulle hammashoitaja soitti että maanantaina olis aika...
No en enään edes muistanut miksi olin aikaa pyydellyt ja selvisi että kyseessä oli paikkaus aika.
Ensin yrittivät paikata ilman puudutusta mutta ei siitä mitään tullu,koska sitä vihloi kuin viimeistä päivää...
Silti vaikka puudutus laitettiin tunsin vihlontaa,mutta eri kohdasta mitä paikattiin,no he sitten paikkasivat 3 reikää kerralla.
Mulle on tullu viimeisen odotuksen aikana kamalasti reikiä,ennen ei ole ollut,eikä ole odotuksen jälkeen tullu uusia...
Mutta siis yhden reiän paikkaaminen epäonnistui ja en sitä eilen tietenkään siellä huomannu kun oli puudutuettu.
Nyt en pysty juomaan enkä syömään kun vihloo niin hemmetisti tota yhtä paikkaa,kielellä olen sitä ronkkinut ja siellä on selvä terävä reunainen särö paikassa,joka on todella arka ja vihlova...
Tänään on sitten päästävä särkypäivystykseen jonnekkin päin niin kova se särky on.
En vaan yhtään huvittaisi mennä uudelleen koska joutuvat taas puuduttamaan...