Ei oo kivaa ei!

Viime yö meni huonosti en saanu nukuttua, en muista kerroinko täälä siitä vasemmalla puolella kiusanneesta päänsärystä, no lääkärissä kävin ja syytä ei löytyny, mut nyt sitten tiedän itse syyn särkyyn ja se ei todellakaan ole mikään pikku juttu!

Mää olin muutama vuosi sitten sairaalassa aivotyrä leikkauksessa, kun selkäydin ja aivokalvon nesteet valui nenästä ulos, no viime aikoina on sitten tuo sama puoli tuntunut oudolta ja vain silläpuolen päätä on ollu semmoista jännää särkyä ja kipuilua, viime yönä sitten sieltä oikein ryöpsähti nukkumaan alkaessani pieni noro vettä nenästä ulos!

Silloinkin olin opiskelemassa ensimmäistä ammattiani, kun se viime kerralla alkoi, nyt olen jälleen opiskelemassa ja tällä kertaa sitten kokki alaa ja työharjoittelut jotka tähtää näyttöihin alkaa tietty seuraavalla viikolla mitäs siellä teet jos nenä alkaakin yht äkkiä vuotamaan esim ruokaa tehdessä???

Ihan persuksista taas tää ajoitus ja kyllä muutenkin, eikö se yksi leikkaus voinu riittää mun kohdalla!

Mut nyt toiseen asiaan olen vihdoin saanu aloitettua sen mestarimyyjä koulutuksenkin sinne asiakastukeen jouduin siitä soittamaan että onnistuin sinne menemään, toivottavasti sinne edelleen pääsen, ettei sen kanssa ole ilmestyny mitään ongelmaa...

joten nyt poistun mestarimyyjä koulutukseni pariin!